STARŠI‎ > ‎

Projekt NA-MA POTI



http://www.mizs.gov.si/
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 
Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 4.000.000,00 EUR.
http://www.zrss.si/
Več si lahko preberete na  spletni strani projekta NA-MA POTI poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo: https://www.zrss.si/objava/projekt-na-ma-poti

Naš vrtec je vključen v projekt NA-MA POTI (Naravoslovno Matematična Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija in Interaktivnost). Projekt v okviru razpisa »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc« bo trajal 5 let (od 2017 do 2022). Na področju vzgoje in izobraževanja (v nadaljevanju VIZ) je do sedaj najdaljši in najobsežnejši projekt. Vanj so vključeni vrtci, osnovne in srednje šole ter člani pedagoških fakultet iz celotne Slovenije.

Opis projekta:

Cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne, digitalne, medijske …) otrok od vrtcev do srednjih šol.

V projektu analiziramo stanje naravoslovne in matematične pismenosti na VIZ-ih. Na osnovi opredeljenih elementov naravoslovne in matematične pismenosti z opisniki 
razvijamo in preizkušamo didaktične pristope in strategije za vertikalno in horizontalno udejanjanje teh elementov na vseh ravneh znanja v posameznih starostnih obdobjih. Kritično mišljenje v naravoslovni in matematični pismenosti krepimo s poudarkom na argumentiranju, metakognitivnem razmišljanju in medijski kritičnosti.

Izboljšujemo strategije interdisciplinarnega reševanja kompleksnih avtentičnih problemov in učenja z raziskovanjem. Premišljeno vključujemo in uporabljamo IKT za vzpostavitev prožnih in inovativnih učnih okolij, igrifikacijo, programiranje, razvijanje logičnega in algoritmičnega mišljenja.

Poudarjamo aktivno vlogo vsakega učenca in sodelovanje po načelih formativnega spremljanja ter personalizacijo ter izboljšujemo odnos otrok do naravoslovja in matematike.

Pri projektnih aktivnostih izhajamo tudi iz rezultatov in gradiv preteklih projektov s področja naravoslovja in matematike. Vse aktivnosti projekta bodo izhodišče za pripravo priporočil za razvoj naravoslovne in matematične pismenosti v VIZ po vertikali.
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
11. jun. 2019 03:39
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
29. apr. 2020 00:31
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
5. okt. 2018 01:48
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
5. okt. 2018 01:47
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
7. maj 2019 06:28
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
8. mar. 2019 04:28
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
4. feb. 2019 05:16
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
12. jul. 2019 02:49
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
9. apr. 2019 06:24
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
10. dec. 2018 00:13
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
4. dec. 2019 06:07
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
16. nov. 2018 02:42
Ċ
pomočnica ravnateljice vrtca,
8. mar. 2018 00:00
Comments